درگاه‌ های سامسونگ A52s
نوشته شده توسط : مژده

برای بررسی درگاه های این مدل از گوشی های سامسونگ باید بدانید در سمت راست گوشی سامسونگ A52s دو دکمه پاور و بلندی صدا همانند سایر گوشی ها می باشد که کاملا بر روی فریم قرار گرفته اند. در سمت چپ این مدل از گوشی سامسونگ هیچ چیزی قرار نگرفته است اما در عوض بر روی فریم بالایی این مدل جای خشاب سیم کارت و میکروفون وجود دارد. فریم پایینی این گوشی شلوغ ترین بخش این گوشی می باشد چون در آن یک میکروفون، اسپیکر، درگاه شارژ و جک هدفون وجود دارد.
 

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف شیائومی ایران و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

3.روشنایی سامسونگ A52s

از دیگر مشخصاتی که باید قبل از خرید یک گوشی مانند سامسونگ گلکسی A52s به آن دقت کنید روشنایی آن می باشد. صفحه نمایش این مدل از گوشی های سامسونگ کاملا فول اچ دی می باشد. یکی از ویژگی های جذاب این مدل از گوشی های سامسونگ گلکسی A52s این است که شما حتی حین کار کردن با گوشی در زیر افتاب مستقیم می توانید به خوبی تمامی اجزای صفحه را مشاهده کنید چون نور صفحه این مدل از سامسونگ متناسب با نور محیط افزایش یا کاهش پیدا می کند و این همان چیزی است که هر فردی به دنبال آن می باشد. 
البته در شب و تاریکی نیز نور این مدل از گوشی سامسونگ به صفر نیت می رسد و پیکسل های صفحه سوپرامولد خاموش می شود تا شما به راحتی در شب هم بتوانید با این گوشی کار کنید. به طور کلی در یک جمله می توان گفت صفحه نمایش و روشنایی این مدل از گوشی سامسونگ فوق العاده می باشد چون دارای یک نمایشگر سوپر آمولد با رزولوشن فول ‌اچ ‌دی پلاس، پشتیبانی از +HDR10 و ... است. 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-A52s





:: برچسب‌ها: خرید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: